Вступ. СІТ на заняттях з фізичної культури. Використання ППЗ в
професійній діяльності
Заняття 1Сучасні інформаційні технології на заняттях з фізичної культури.
Заняття 2
Інформаційні технології обробки текстової інформації.
Практична робота № 1. Створення та ведення електронної документації засобами текстового процесора.
Самостійна робота:
Використання шаблонів документів. Підготовка авто змісту.
Інформаційні технології обробки текстової інформації.
Практична робота № 1. Створення та ведення електронної документації засобами текстового процесора.
Самостійна робота:
Використання шаблонів документів. Підготовка авто змісту.
Заняття 3
Практична робота № 2. Створення документа з використанням різних об’єктів. Підготовка документа до друку.
Самостійна робота:
Використання вбудованого редактора математичних формул. Вставка картинок, діаграм, автофігур, написів у текст документа.
Практична робота № 2. Створення документа з використанням різних об’єктів. Підготовка документа до друку.
Самостійна робота:
Використання вбудованого редактора математичних формул. Вставка картинок, діаграм, автофігур, написів у текст документа.
Заняття 4
Поняття про комп’ютерну графіку. Види комп’ютерноїграфіки.
Практичнаробота № 3. Наочне подання навчального матеріалу засобами графічного редактора.
Самостійна робота:
Програми опрацювання растрового та векторного типу графіки.
Поняття про комп’ютерну графіку. Види комп’ютерноїграфіки.
Практичнаробота № 3. Наочне подання навчального матеріалу засобами графічного редактора.
Самостійна робота:
Програми опрацювання растрового та векторного типу графіки.
Практична робота № 4. Побудова структури таблиці.
Введення чисел, формул, тексту в таблицю заданої структури.
Самостійна робота:
Електронні таблиці – сучасний інструмент комп’ютерних розрахунків.
Самостійна робота:
Електронні таблиці – сучасний інструмент комп’ютерних розрахунків.
Заняття 6
Практична робота № 5. Побудова діаграм і графіків на основі табличних даних.
Самостійна робота:
Діаграми
Практична робота № 5. Побудова діаграм і графіків на основі табличних даних.
Самостійна робота:
Діаграми
Використання
формул в електронних таблицях.
Практична робота № 6. Хмара тегів.
Заняття 8
Canva – онлайновий конструктор для створення банерів, візиток, ілюстрацій і постерів.
Практична робота № 7. Створення інформаційної брошури.
Заняття 9
Практична робота № 8. Створення публікації за шаблоном: листівка, запрошення.
Самостійна робота:
Створення логотипів.
Інтернет - сервіси в освітньому просторі
Заняття 7Практична робота № 6. Хмара тегів.
Заняття 8
Canva – онлайновий конструктор для створення банерів, візиток, ілюстрацій і постерів.
Практична робота № 7. Створення інформаційної брошури.
Заняття 9
Практична робота № 8. Створення публікації за шаблоном: листівка, запрошення.
Самостійна робота:
Створення логотипів.
Заняття 10
Практична робота № 9. Створення інтерактивної презентації.
Самостійна робота:
Технології розробки мультимедійних презентацій. Особливості підготовки та збору матеріалів для підготовки презентацій.
Практична робота № 10. Створення карт знань.
Практична робота № 9. Створення інтерактивної презентації.
Самостійна робота:
Технології розробки мультимедійних презентацій. Особливості підготовки та збору матеріалів для підготовки презентацій.
Використання інформаційних технологій в науково-дослідній діяльності. Дистанційна освіта для професійного розвитку.
Заняття 11
Карти
знань. Он-лайн сервіси побудови карт знань. Використання карт знань в професійній
діяльності.Практична робота № 10. Створення карт знань.
Заняття 13
Дистанційна освіта, як напрям професійного розвитку. Роль телеконференцій в дистанційній освіті. Електронна пошта.
Практична робота № 12. Робота з платформою для онлайн-занять.
Самостійна робота:
Переваги дистанційного навчання
Дистанційна освіта, як напрям професійного розвитку. Роль телеконференцій в дистанційній освіті. Електронна пошта.
Практична робота № 12. Робота з платформою для онлайн-занять.
Самостійна робота:
Переваги дистанційного навчання
Заняття 14
Практична робота № 13. Використання Google Classroom для створення єдиного освітнього простору та управління навчальним процесом.
Заняття 15
Практична робота № 14. Прийоми роботи з Google Drive, Google Calendar, Google Meet, Zoom, Class Time, Google Forms тощо.
Самостійна робота:
Досвід використання Zoom під час уроків фізичної культури у початкових класах.
Практична робота № 13. Використання Google Classroom для створення єдиного освітнього простору та управління навчальним процесом.
Заняття 15
Практична робота № 14. Прийоми роботи з Google Drive, Google Calendar, Google Meet, Zoom, Class Time, Google Forms тощо.
Самостійна робота:
Досвід використання Zoom під час уроків фізичної культури у початкових класах.
Заняття 16
Практична робота № 15. Розміщення інформації про результати змагань, а також відеоматеріалів в YouTube для ознайомлення та аналізу.
Заняття 17
Семінарське заняття № 1. Використання компʼютерних технологій (КТ) під час уроків фізичної культури. КТ в школі. Застосування КТ і різні методи навчання під час уроків фізичної культури в початкових класах. Досвід використання КТ під час уроків фізичної культури у початкових класах.
користання Zoom під час уроків фізичної культури у початкових класах.
Практична робота № 15. Розміщення інформації про результати змагань, а також відеоматеріалів в YouTube для ознайомлення та аналізу.
Заняття 17
Семінарське заняття № 1. Використання компʼютерних технологій (КТ) під час уроків фізичної культури. КТ в школі. Застосування КТ і різні методи навчання під час уроків фізичної культури в початкових класах. Досвід використання КТ під час уроків фізичної культури у початкових класах.
користання Zoom під час уроків фізичної культури у початкових класах.
Немає коментарів:
Дописати коментар