Інформатика 2 семестр


ЗАНЯТТЯ № 2
Стиль ділового листування. Логічні елементи тексту та порядок його викладення.
Практичне завдання заняття.
Тестова перевірка знань студентів

ЗАНЯТТЯ № 3
Тест (домашня робота)
Практична робота № 13. «Використання шаблону таформуляр-зразка документа».

ЗАНЯТТЯ № 4

Практична робота  № 14.«Оформлення письмової роботи зі створенням бібліографічних списків тапокажчиків».
Тест "Списки"

ЗАНЯТТЯ № 5
Практична робота  № 15. «Оформлення письмової роботи зі створенням бібліографічних списків та покажчиків».
Практична робота № 15



Тема 2.Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації.

ЗАНЯТТЯ № 6

Розділ 6. Графічний дизайн 
Тема 1. Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації
ЗАНЯТТЯ № 9




ЗАНЯТТЯ № 10

ЗАНЯТТЯ № 11 
Електронні та друковані портфоліо
CANVA
Практична робота № 18. «Створення електронного портфоліо».

Тема 2. Растрова графіка
ЗАНЯТТЯ № 12
Характеристикизображення та засобів його відтворення. Растровий графічний редактор якінструмент для дизайну.  Основні інструменти для малювання. Інструменти виділення
Практичне завдання № 1
Практичне завдання № 2
 


Домашня робота

Відеоурок " Інструменти Прямокутна область та Овальна область у Photoshop "

Відеоурок "Інструмент Переміщення у Photoshop"



ЗАНЯТТЯ № 13

Практична робота № 19. «Створення пошарового зображення».


ЗАНЯТТЯ № 18
Практична робота № 21. «Створення логотипів». 
Практичну роботу виконувати в Canva.


Тема 5. Графічний дизайн у поліграфії
ЗАНЯТТЯ № 22
ЗАНЯТТЯ № 23

ЗАНЯТТЯ № 24

ЗАНЯТТЯ № 25




Розділ 7. Комп’ютерна анімація




ЗАНЯТТЯ № 27
Тривимірне моделювання і анімація. Програмні середовища для створення анімацій. Формати файлів комп'ютерної анімації.
Практична робота № 26. «Пошук та перегляд файлів з анімацією різних видів».


ЗАНЯТТЯ № 28
Матеріали для практичної роботи

ЗАНЯТТЯ № 29
Основи векторної графіки. Створення та редагування векторних зображень. Векторна анімація. Види векторної анімації: покадрова, руху, форми, з використанням криволінійних шляхів.

ЗАНЯТТЯ № 30
Налаштування швидкості відтворення анімації.  Прискорення та уповільнення. Використання шарів для створення анімації, змінення їх властивостей.

ЗАНЯТТЯ № 31
Анімація руху одного та кількох об'єктів.

Анімація обертання.
Практична робота № 28. «Редагування початкових файлів анімації. Експортанімації».

ЗАНЯТТЯ № 32
Інструменти трансформації і деформації. Анімація кольору. 

ЗАНЯТТЯ № 33
Створення керованої анімації.












































Немає коментарів:

Дописати коментар